piątek, 8 czerwca 2012

71. 1 czerwca 2011

Data założenia mojego bloga. Dziś mamy już 2012 rok... Jak szybko ten czas mija...
Jest taka tradycja na blogach, że w dniu okrągłych "urodzin" bloga pisze się jakieś podsumowania, plany itp. A ja nawet notatki nie opublikowałam :) Poniekąd o tym myślałam, ale zmęczenie wzięło górę. Podsumowań też nie będzie - nie lubię tego. I na zmiany się nie zanosi. Zresztą już i tak po fakcie... A wiecie, że gdyby mój blog był dzieckiem, umiałby już chodzić i wymawiać podstawowe słowa? ;)

Co u mnie? Ano leci. Praca zajmuje sporą część dnia, codzienne dwugodzinne dojazdy również. Dochodzą korki, jakieś spotkania, prawko... i cały dzień zajęty. Wieczorami myślę tylko o śnie, ale to akurat dobrze. Bezsenność minęła. Jest mi w miarę dobrze. Szkoda tylko, że zawsze dojdą jakieś problemy, jakby nie mogło być chociaż raz po prostu okej. No ale nie narzekam, bo zawsze mogłoby być gorzej, prawda? Życie idzie do przodu, choć czasem łapię się ma tym, że czegoś mi brakuje...
Ale o tym rozpiszę się kiedyś: może w przyszłym tygodniu, może w tą niedzielę. Dziś krótki post, żeby dać znać, że żyję i że o blogu nie zapomniałam.

Tradycyjnie trzymajcie się cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Widzę,że bardzo intensywnie u koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to dziś był dzień lenia :)

      Usuń
    2. Ja ostatnio trochę za często mam dzień lenia:)

      Usuń
    3. No to czas to zmienić trochu :) Bo tak lenić się i lenić bez przerwy to nawet niezdrowe jest :)

      Usuń
  2. Ty też 3-maj się. :-) Wszystkiego dobrego z okazji blogowych urodzin! Z tym chodzeniem to niekoniecznie, a na słowa jeszcze za wcześnie. Wiem, bo na dole w domu, taki dwuletni dzieciak biega. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E no, tak pisało w kalendarzu rozwoju dziecka: powinno zaczynać robić pierwsze kroki i wypowiadać pierwsze zrozumiałe słowa. Jak wiadomo w życiu różnie bywa i każde dziecko rozwija się w swoim tempie. Młode, które ja znam, nieco później zaczęło chodzić, ale gadać raczej wcześniej :D
      Dzięki!

      Usuń
  3. Pracowicie - tak, jak lubię ;)
    Oddaj mi trochę swoich obowiązków, chętnie w czymś pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie chcę, bo dobrze mi się teraz żyje :)

      Usuń