poniedziałek, 25 lutego 2013

106. Wygląd nie ma znaczenia?

Ze dwa miesiące temu poznałam kogoś, kto choć mi się nie podobał, pociągał mnie strasznie. Jak to możliwe? Nie wiem...
W sumie to miałam o tym nie pisać, ale weszłam tu dziś i jakoś automatycznie się zalogowałam, czego zwykle nie robię, więc trzeba korzystać ;)

Otóż... nie był brzydki. Wręcz przeciwnie. Wiele kobiet uważa go za atrakcyjnego - i wiem co mówię.
180 cm wzrostu.
Pięknie wyrzeźbiona sylwetka. Widać, że włożył w swe ciało dużo pracy, a jednak potrafił zachować umiar w nieprzesadnym umięśnieniu.
Męski. Silne ręce, uścisk. A jednak delikatne.
Bardzo głębokie niebieskie oczy. Jak czyste błękitne niebo, jak spienione fale na morzu... Piękne i naprawdę głębokie...
Pełne, zmysłowe usta.
...i ten zapach, który idealnie współgrał z jego naturalnym zapachem.
Nie wyglądał jak laluś, ale był pewny siebie i zdecydowany. Z jednej strony wiedział, że ma powodzenie, z drugiej - zupełnie nie wiązał tego ze swoim wyglądem. A może po porostu odpowiedzialny za to był jego wiek?
Jednym słowem: klękajcie narody ;)

Wiedział czego chce. A wtedy chciał mnie.

Mimo tych wszystkich zalet, facet ten był niemalże zupełnie nie w moim typie. Wiem, że bluźnię. Niewątpliwie był przystojny. Nawet bardzo. Ale ja gustuję w innym typie mężczyzn... Co nie zmienia faktu, że bardzo mnie pociągał.
Za idealne ciało i umiar, który potrafił zachować.
Za jego usta.
Za niezachwianą pewność swego.
Za zdecydowanie.
Za konsekwentne dążenie do celu.
To są te rzeczy, które mimo wszystko bardzo mnie do niego przekonywały i sprawiły, że chciałam przy nim być.

Niby wygląd nie ma znaczenia, ale tak do końca to ja w to nie wierzę... bo gdyby nie trzy ostatnie elementy, które przed chwilą wymieniłam, na pewno nie zwróciłabym na niego uwagi. Na pewno.
Nawet mimo tego, że był bardzo przystojny... i niczego nie można było mu zarzucić.
A jednak nie w moim typie...
A jednak...

4 komentarze:

  1. Wygląd to stanowczo nie wszystko, ale jednak bardzo wiele. Znałam facetów tak przystojnych, że aż bolało... ale pustych. I czarujących, ujmujących, inteligentnych... ale brzydali. Nie chciałabym żadnego z nich...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd to tylko pierwsze wrażenie, które może rozczarować. Nie zawsze wygląd podąża za rozumem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami same możemy się zaskoczyć jak nas przyciągnie coś co nie jest w naszym typie. Ja jestem wręcz przekonana, że wygląd to nie wszystko, a nawet mniej niż połowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd ma znaczenie, wiem po sobie. A z twojego opisu wynika, że jest na czym oko zawiesić.

    OdpowiedzUsuń