środa, 7 września 2011

26. Czy ja jestem dziwna?

Pewien mężczyzna podobał mnie się bardzo. Nawet bardzo, bardzo. Lecz kiedy zobaczyłam, że posiada konto na fotce jego atrakcyjność... zmalała prawie do zera... Nie podoba mi się w nim już prawie nic. Ani oczy, które wcześniej były piękne, ani włosy, które wcześniej były ładne, ani uśmiech, który wcześniej był uroczy, ani wzrost, który wcześniej był cudny, ani postura, która wcześniej tak przyciągała, ani usta, które wcześniej były tak fascynujące... Nic... Nic, nic, nic... Nadal jest przystojny, ale już nie w TEN sposób...

Czy ze mną jest coś nie tak?

7 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że wszystkie konta akceptuję, ale jeśli ktoś ma konto na fotce to to jakoś dziwnie dla mnie wygląda:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona Szminka - fotka... nie wiem czemu, ale mierzi mnie strasznie. Tak jak i parę innych portali. Jednak te inne jestem w stanie, powiedzmy, zaakceptować (o ile ktoś nie ma założonych ich 10), a fotkę za nic...

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie nie jesteś dziwna. Niektórym może to nie przeszkadzać, a dla innych jest to powód do zniechęcenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też posiadanie konta na "fotce" jest niemniej dziwne i... Sama nie wiem. Śmieszą mnie tacy ludzie i jak widać nie ja mam o nich złe zdanie- to pociesza :)

    Na http://californiadiary.blog.onet.pl nowa notka, zapraszam do czytania!

    xoxo paulinab

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamba - dobrze wiedzieć, że wszystko ze mną w porządku (a przynajmniej pod tym kątem) :)

    Paulinab - może nie mam o nich złe zdanie, prędzej negatywne. No i w zasadzie nie obchodzi mnie czy ktoś je ma, czy nie. Zwyczajnie mnie lekko odrzuca i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  6. AAA! Fotka to zło w czystej postaci, wyśmieję każdego, kto ma tam konto. Jesteśmy równie dziwne... Albo normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amarus - także nie rozumiem po co komuś tam konto, ale doszłam do wniosku, że jak ktoś chce, to niech ma... ale do mnie niech się nie zbliża :)

    OdpowiedzUsuń