piątek, 6 kwietnia 2012

61. Wielkanoc

Napisałam inny post, ale ten może poczekać. Przyszłam dziś tutaj na krótko, chciałabym złożyć życzenia wszystkim, którzy wchodzą tu do mnie i czytają.

Życzę Wam dużo zdrowia i radości, aby te Święta były spędzone z najbliższymi, z rodziną. Życzę chwili oddechu od codzienności, niech będzie on czasem zadumy i okazją do zmian na lepsze. Malujcie pisanki i bawcie się w poniedziałek "na mokro". Naturalnie wszystko z umiarem :) Na koniec życzę ładnej pogody i chociaż odrobinki słońca...


Idę dzisiaj na nocne czuwanie do Kościoła. Taką dostałam pokutę. Postanowiłam sobie, że dzisiejsza nocna wizyta w Kościele będzie początkiem mojej małej walki. Rozpoczynam doliczanie.
[0]

3 komentarze:

  1. Również życzę spokojnych i wyjątkowo smacznych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych, pełnych Światłości i radości Świąt Zmartwychwstania Pańskiego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego! Świątów wesołych i smacznych jajków :)

    OdpowiedzUsuń